Toernooien.

Laatste toernooi was 25 september 2021

Bij Sportclub Match organiseren wij met enige regelmaat toernooien waar jij je kan meten met spelers van jouw niveau. En ieder jaar organiseren wij de Match Clubkampioenschappen.

Een toernooi waarbij vooral sportiviteit en gezelligheid voorop staat. Iedereen is welkom, dus elk niveau mag zich inschrijven.  Hoe de indeling wordt, hangt af van het aantal deelnemers, maar de commissie streeft ernaar om spelers onder te verdelen in categorieën met speelsterktes.

Start van het toernooi: 13:00 tot 17.00 uur

1e prijs: Squashracket
2e prijs: Squashschoenen
3e prijs:  Etentje voor 2 pers bij Thijs

Na afloop buffet aan de bar met saté, brood & salade. wil je iets vegetarisch laat het ons weten. En komt je partner later langs met of zonder kind dan kunnen zij natuurlijk voor een leuk prijsje mee-eten.

Inschrijven? Meld je aan bij de kassa van Eetcafé Thijs