• kinderfeestje vieren Amsterdam

SPORTIEF KINDERFEESTJE AMSTERDAM.

svaZoek je een leuke locatie voor een sportief kinderfeestje in Amsterdam? Dan is Sportclub Match een goede keuze.

In samenwerking met SVH(Squash Vereniging Amsterdam) organiseren wij kinderfeestjes voor kinderen tussen 8 en 12 jaar waarin squashen en plezier maken centraal staan. Je leert in een middag de skills om te kunnen squashen. Squash is een sport die door steeds meer jeugd in het land beoefend wordt. Het is een leuke en snelle racketsport die erg goed is voor zowel je conditie als concentratie

In ons gezellige Eetcafe staat een versierde verjaardagstafel al klaar met limonade en taart of snoepgoed. Hier kunnen de cadeautjes worden uitgepakt.

Daarna volgt de workshop squash.Je krijgt les van een echte pro in squash. Na de workshop spelen we een echt squashtoernooi met als beloning een leuk aandenken.

Na het squashen kan er gesmuld worden van een heerlijk kindermenu. Denk aan pannenkoeken of kroketten met patat.

In overleg is er veel mogelijk. Prijzen vanaf € 12,50 per kind

Sportclub Match & Eetcafë THIJS is in de wijk Nieuw Sloten in Slotervaart. Ja kan bij ons gratis parkeren voor de deur maar ook met het OV is het makkelijk. Lijn 2 stopt op 200 meter van ons vandaan.

Meer weten? Vul het contactform in dan bellen we je spoedig terug… Je kan ook bellen +31206695880

Wilt je meer informatie?