60+ seniorenfitness .

Senioren Fitness voor 60+ bij Sportclub Match

Fitter worden! Probeer het de eerste keer gratis uit

Genieten van het sporten in een gezellige omgeving

Senioren fitness bij Sportclub Match in Nieuw Sloten is laagdrempelig en bedoeld voor mensen van 60 jaar en ouder. Is je lichaam aan het piepen en kraken. Onder begeleiding van onze seniorenfitness- en personal trainer Jezebel Zwiers ga je verantwoord bewegen en zal je merken dat je al snel soepeler en fitter wordt. Het doel is om te werken aan een gezond lichaam en te genieten van het sporten. Tijdens de les zijn er geen andere bezoekers in de fitnesszaal. Voor deze les geldt; een leuke groepsles waarin alle aspecten voorkomen die het lichaam nodig heeft om fit en vitaal te blijven. De senioren 65+ zal een keer per week gegeven worden op vrijdag en duurt 60 min met de warming up en cooling down. Gemiddeld max 12 personen dus geen grote groepen en geen moeilijke oefeningen. De eerste les is op vrijdag 15 december. Dus wees op tijd met aanmelden

Senioren Fitness met Jezebel

Tijdens de lessen doen we specifieke en functionele oefeningen die je dagelijks functioneren kunnen onderhouden en verbeteren. We trainen alle facetten van bewegen; kracht, uithouding, balans en coördinatie. De muziek is gezellig en wie er wilt kan ook oefeningen in de vorm van salsafit doen.

Personal Training met Jezebel

Wil je lekker fit worden? Of ben je aan het herstellen van een blessure of na een val of ziekte ben je nog niet de oude? Jezebel helpt je op weg om weer soepeltjes en fit te worden. 1 op 1 ga je heel gericht aan de slag en heel fijn krijg je net dat zetje van lieve leuke Jezebel:)

Over Jezebel Zwiers

Jezebel is een 43 jarige vrouw van Filipijnse en Nederlandse afkomst. Ze heeft een kleine jongen van 4 en dat is haar allesie.
Jezebel heeft een professionele danscarrière gehad bij grote shows als: X factor, IDOLS ,  So you think you can dance, Songfestival . Maar ook achter grote Nederlandse artiesten zoals : René froger, Gerard Joling , Edsilia Rombley, Berget Lewis , Dries Roelvink en nog vele meer. Haar passie voor dansen en muziek is er nog steeds.
Sinds 2017 werkt Jezebel met ouderen en vindt het fantastisch om elke dag weer deze mensen te helpen om fit en soepel te worden én te blijven. Een enthousiaste Amsterdamse meid die graag de ouderen blij maakt:)

Lestijden

Vrijdagmiddag  van 13:00 – 14:00. Seniorenfitness voor 60++ met Jezebel
Vrijdag (tijd notk). Personal training voor 60+ met Jezebel

Kosten Groepsles

Maandelijks  € 30,-  voor 1 keer per week de fitness groepsles onder professionele begeleiding van Jezebel Een kopje koffie of thee na de training? Dat kost € 38,-. Een losse les kost € 9,-.

Wil je vaker komen trainen zonder begeleiding van Jezebel? Neem dan een maandabonnement onbeperkt fitnessen voor €28,-. Seniorenfitness erbij €53,- en met koffie € 61,- (met koffie is alleen ná een les seniorenfitness)

Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Bekijk hier de prijslijst van alle groepsactiviteiten

Kosten Personal Training
Interesse in personal training van Jezebel? Vink het aan in het contactformulier. Dan belt Jezebel snel voor een gratis intake.

Rondkomen van een kleine portemonnee? Vraag naar de mogelijkheden. De stadspas is er één van.

Direct aanmelden voor een gratis proefles of personal training. Senioren Fitness met Jezebel start op vrijdag 15 december

Prijzen per maand
1 x groepsles€ 30,-
1 x groepsles + koffie€ 38,-
1 x groepsles + fitness onbeperkt€ 50,-
1 x groepsles + fitness onbeperkt + koffie€ 58,-
2 groepslessen€ 50,-
2 groepslessen + 1 koffie€ 58,-
2 groepslessen + fitness onbeperkt€ 70,-
2 groepslessen + fitness onbeperkt + 1 koffie€ 78,-
Onbeperkt groepslessen € 80,-
Onbeperkt groepslessen + fitness onbeperkt€ 100,-
Eénmalige inschrijfkosten€ 19,50

Een groepsles training duurt één uur, daarna kun je lekker genieten van een koffie of thee in Eetcafe Thijs.

Zie ook: Squashen AmsterdamSportief bedrijfsuitje  – SquashlessenSquashbaan reserverenFeestjeVergaderenPrijzen squashKinderfeestje – Senioren fitness  Strongzumba Personal training