Squashen Amsterdam.

Bij Sportclub Match in Amsterdam kun je 7 dagen per week squashen. Match is gevestigd in Nieuw Sloten. Match is een modern sportcentrum met een gezellig eetcafé.

Wil je squashen? Dat kan bij Sportclub Match op verschillende manieren. Van jong tot oud; je bent van harte welkom. Je kunt bij ons in de competitie spelen, je kunt les nemen of vrijspelen. Squash is de perfecte sport om op een leuke en competitieve manier je conditie te verbeteren! Squash is naast een goede workout ook een prima uitlaatklep om na een drukke werkdag even alles van je af te slaan. Sinds 1994 wordt er al bij Match gesquasht op verschillende niveau’s. Regelmatig worden er toernooien georganiseerd voor de leden. Beginners of gevorderd bij Match vind je altijd spelers van jouw niveau.

• Er zijn 7 squashbanen.
  • Mét en zonder squashabonnement kun je een baan reserveren. Dit kan online.
  • Je kunt per keer één tijdslot van 45 minuten reserveren.
  • Kom 5 minuten voor aanvang en meld je aan bij de kassa
  • Douches aanwezig
  • Meer aandacht? Kies dan voor squashlessen.
  • Geen squashmaatje. Meld je aan bij de laddercompetitie.

Squashen is ontzettend goed voor je conditie. Wist je dat in een squashpartij van een half uur je net zoveel beweegt als bij anderhalf uur tennis! En na een partij waar in je alles gegeven hebt kun je bij Sportclub Match heerlijk de sauna in. Daarna een hapje eten in Eetcafé Thijs en je kunt weer met nieuwe energie er tegen aan. Fijne dag!!