De eerste keer gratis squashen.

Boek 7 dagen per week een squashbaan bij Match in Amsterdam

Squashen bij Sportclub Match in Amsterdam West. Probeer het de eerste keer gratis. Vul onderstaand formulier in en wij reserveren de baan.  Lees eerst de rode letters bij het aanmeldformulier door. Match is de goedkoopste in Amsterdam. Voor fitness en zumbales geldt ook de eerste keer gratis uitproberen.

De squashbanen zijn doordeweeks open van 9:00 tot 23:00  en in het weekend van 9:00 tot 20:00. Kleedkamers, douches en kluisjes aanwezig. Parkeren is gratis.

Wij hebben een gezellige bar en eetcafe. Eet en drink lekker nadat je hebt gesquasht

NOTE: Geen zolen op de baan die afgeven. Wij verhuren ook squashrackets en squashschoenen. Ook verkoop van schoenen, rackets, brillen en squashballen.

Sportclub Match heeft 7 squashbanen. Kleedkamers, douches en gratis kluisjes zijn aanwezig. Sinds 1994 wordt er al bij Match gesquasht op verschillende niveaus. Van een ladiesnight tot een derde klasse competitieteam; bij Sportclub Match vind je altijd spelers van jouw niveau. Met squashen train je je uithoudingsvermogen en je spieren, maar squashen is ook een calorieverbrander! De sport staat in de top drie van sporten waarbij je de meeste calorieën verbrandt.

Kom de 1e keer gratis squashen om het uit te proberen. Onze voorwaarden:
– Alleen voor nieuwkomers
– Maximaal 45 min
– Doorspelen mogelijk tegen regulier tarief
Vul het formulier in
– Speeldatum moet minimaal 24 uur vooruit liggen
– Een reservering is geldig nadat je een bevestiging per mail hebt ontvangen
– Naam medespeler invullen verplicht
– Neem beiden id mee, die moet overeenkomen met de naam waarmee je het formulier invult
– Rackets, schoenen of balletje nodig? Verkrijgbaar aan de balie
– Rackets huren. €4,50 per stuk. Squashbal kopen € 5,95 per stuk
– Annuleren of verzetten? E-mail tenminste 6 uur van tevoren

*De aanbieding “gratis squashen” of die van Groupon, is om kennis te maken met de faciliteiten bij Sportlub Match en geldt niet icm met squashlessen of als je al een keer gesport/gesquasht hebt bij Sportclub Match. Aanmelden met een andere naam of voor iemand anders is ongeldig.

Sportclub Match & Eetcafë THIJS is gevestigd in de wijk Nieuw Sloten in Nieuw west. Je kan bij ons gratis parkeren maar ook met het OV zijn we goed bereikbaar.

Wist je dat je met squash een ijzersterke conditie krijgt. Tijdens het spelen van deze racketsport ben je namelijk constant in beweging en verbrand je ontzettend veel calorieën.

©   C o p y r i g h t   -   S p o r t c l u b   M a t c h    &    E e t c a f é   T h i j s   |    A m s t e r d a m