Squash clubtegoed.

Boek 7 dagen per week een squashbaan met clubtegoed bij Match in Amsterdam

Bij Sportclub Match kun je er ook voor kiezen clubtegoed aan te schaffen. Makkelijk voor als je regelmatig wilt spelen maar niet vast wilt zitten aan een lidmaatschap of als je langer dan je abonnement toelaat wilt spelen. Met clubtegoed kun je online  een squashbaan reserveren tijdens dal- of piektijden. Clubtegoed is een jaar geldig

Voorjaarsactie clubtegoed: krijg tot 25% korting op de losse baanverhuur.
Betaal 100,- en krijg 125,- euro clubtegoed
Betaal 50,- en krijg 60,- euro clubtegoed

Aanschaf clubtegoed met IDEAL
Om een clubtegoed aan te schaffen en een baan te reserveren dien je een account te hebben. Ga naar https://match.baanreserveren.nl/Als je bent ingelogd klik op ‘Mijn account’  en selecteer saldo in het menu bovenin, vervolgens kik je op saldo kopen. Kies het gewenste saldo en volg de instructies op het scherm om de betaling af te ronden. Je kunt clubtegoed meteen gebruiken. Clubtegoed blijft max 12 maanden geldig.

Na het squashen kan je gebruik maken van onze douches. Daarna is het lekker borrelen aan de bar. Of reserveer een tafel. We hebben een uitgebreide kaart met vis, vlees of vegetarische gerechten. Alles vers. Of gewoon een ouderwets bittergarnituur.

Wij vragen iedereen die gesquasht heeft zich op te frissen alvorens in ons eetcafe plaats te nemen. Bij baan 1 en 2 mag wel aan de bar gegeten of geborreld worden zonder je omgekleed te hebben.

Vul het contactformulier. Wij reageren altijd snel

Sportclub Match & Eetcafë THIJS is gevestigd in de wijk Nieuw Sloten in Nieuw west. Je kan bij ons gratis parkeren maar ook met het OV zijn we goed bereikbaar.

Wist je dat je met squash een ijzersterke conditie krijgt. Tijdens het spelen van deze racketsport ben je namelijk constant in beweging en verbrand je ontzettend veel calorieën.