55+ fitness & Zumba Gold.

Senioren Fitness en Zumba Gold bij Sportclub Match

Fitter worden! Probeer het de eerste keer gratis uit

Genieten van het sporten in een gezellige omgeving

Senioren fitness en Zumba Gold bij Sportclub Match in Nieuw Sloten is laagdrempelig en bedoeld voor mensen van 55-plus. Onder begeleiding van onze fitness- en personal trainer Luis Lomas gaat u verantwoord bewegen en zal u merken dat u  al snel soepeler en fitter wordt. Met Lizy ga je dansen op een rustig tempo; eenvoudige danspassen met afwisselende snelheid van de muziek. Een Zumba gold work-out bestaat uit vrolijke en aanstekelijke muziek. Het doel is om te werken aan een gezond lichaam en te genieten van het sporten. Tijdens de les zijn er geen andere bezoekers in de fitnesszaal. De Zumba-les wordt op squashbaan 7 gegeven. Voor beiden lessen geldt; een leuke groepsles waarin alle aspecten voorkomen die het lichaam nodig heeft om fit en vitaal te blijven. Beiden lessen worden een keer per week gegeven en duren 60 min met de warming up en cooling down. Max 12 personen dus geen grote groepen en geen moeilijke oefeningen.

Senioren Fitness met Luis

Tijdens de lessen doen we specifieke en functionele oefeningen die je dagelijks functioneren kunnen onderhouden en verbeteren. We trainen alle facetten van bewegen; kracht, uithouding, balans en coördinatie. De muziek is gezellig en wie er wilt kan ook oefeningen in de vorm van salsafit doen.

Zumba Gold met Lizy

Zumba Gold is perfect voor actieve ouderen die zin hebben om lekker te bewegen in een ongedwongen gezellige sfeer. Iedere les is een feestje.

Met een Zumba workout werk je aan je benen, buikspieren, middel en bovenlichaam. Daardoor verbrand je in alle drie de gebieden tegelijk. De verbranding draagt bij aan gewichtsverlies en een mooi gevormd figuur. Zumba kent geen moeilijke choreografie en is dus heel geschikt voor iedereen die van swingende muziek houdt. Iedereen kan in dezelfde les op zijn eigen niveau meedoen.

Lestijden

Dinsdagmorgen van 10:00 – 11:00. Seniorenfitness met Luis
Vrijdagmorgen van 10:00 – 11:00. Zumba Gold met Lizy

Kosten

Maandelijks  € 30,-  voor 1 keer per week trainen onder professionele begeleiding van Luis of Lizy. Een kopje koffie of thee na de training? Dan betaal je € 38,-. Een losse les kost € 9,-

Wilt u vaker komen trainen zonder begeleiding van Lizy of Luis? Neem dan een maandabonnement onbeperkt fintessen voor €28,-. Seniorenfitness erbij €53,- en met koffie € 61,- (met koffie is alleen ná een les seniorenfitness)

Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Bekijk hier de prijslijst van alle groepsactiviteiten

Rondkomen van een kleine portemonnee? Vraag naar de mogelijkheden. De stadspas is er één van.

Direct aanmelden voor een gratis proefles

Prijzen per maand
1 x groepsles€ 30,-
1 x groepsles + koffie€ 38,-
1 x groepsles + fitness onbeperkt€ 50,-
1 x groepsles + fitness onbeperkt + koffie€ 58,-
2 groepslessen€ 50,-
2 groepslessen + 1 koffie€ 58,-
2 groepslessen + fitness onbeperkt€ 70,-
2 groepslessen + fitness onbeperkt + 1 koffie€ 78,-
Onbeperkt groepslessen € 80,-
Onbeperkt groepslessen + fitness onbeperkt€ 100,-
Eénmalige inschrijfkosten€ 19,50

Een training duurt één uur, daarna kun je lekker genieten van een koffie of thee in Eetcafe Thijs.

Zie ook: Squashen AmsterdamSportief bedrijfsuitje  – SquashlessenSquashbaan reserverenFeestjeVergaderenPrijzen squashKinderfeestje – Senioren fitness  Strongzumba Personal training