• SVA Squash Vereniging Amsterdam.

Jeugd.

svaSquash Vereniging Amsterdam (SVA) is een vereniging voor de jeugd die gebruik maakt van de banen van sportclub Match.
Door lid te zijn van SVA kunnen kinderen wekelijks trainingen volgen en dagelijks vrij spelen. Daarnaast kunnen zij meedoen aan toernooien en de jeugdcompetitie.

Squash Vereniging Amsterdam is opgericht in 2011. Het is de eerste jeugd squashvereniging van Amsterdam. In 2010 is het Squashing Kids project gestart met promotie op scholen in Nieuw-Sloten om ervoor te zorgen dat meer kinderen gaan squashen. Na afloop van het project hebben een aantal enthousiaste ouders Squash Vereniging Amsterdam opgericht om ervoor te zorgen dat de kinderen door kunnen gaan met de squashtraining.

De vereniging heeft inmiddels goede resultaten gehaald;het eerste team is in 2012 Nederlands kampioen bij de beginners geworden en individueel hebben zij al meerdere prijzen gehaald bij diverse toernooien.
Squash is een sport die door steeds meer jeugd in het land beoefend wordt. Het is een leuke en snelle racketsport die erg goed is voor zowel je conditie als concentratie.

Door lid te zijn van SVA kunnen kinderen wekelijks trainingen volgen en dagelijks vrij spelen. Daarnaast kunnen zij meedoen aan aan toernooien, de jeugd- en laddercompetitie en selectietrainingen.

Ook is het mogelijk om via onze vereniging een squash kinderfeestje te organiseren.

Hier al vast 10 redenen om te squashen bij Squash Vereniging Amsterdam

• Bewezen beste sport voor je conditie
  • Kan zowel individueel als in teamverband
  • Hele jaar les m.u.v. schoolvakanties
  • Enthousiaste trainers
  • Altijd vrij spelen, zelf in te plannen
  • Niet afhankelijk van het weer
  • Dichtbij huis
  • Veilige sport
  • Geen duur tenue (racket, bril en sportschoenen zonder zwarte zool is genoeg)
  • Je kan het samen met je ouders, vriendjes en vriendinnetjes spelen

Op onze website www.squashverenigingamsterdam.nl kan je alle informatie vinden over lestijden, lidmaatschap en ouder- en kind squash.