Personal training.

Trainen bij Sportclub Match onder begeleiding van een Personal Trainer

Als je sport om een persoonlijk doel te bereiken kan het soms best lastig zijn om zelfstandig te bepalen hoe jij jouw doel het ‘makkelijkst’ of het ‘snelste’ kunt behalen. Om jou daarbij te kunnen helpen is de ervaring en het inzicht van een personal trainer heel handig. Bij Sportclub Match is er de mogelijkheid om onder begeleiding van gecertificeerde en deskundige trainers te sporten. Deze trainers bieden jou de tools om het maximale uit elke training te halen. Hierdoor boek je zichtbare resultaten. Wie zijn de Trainers? Shen de Leon en Luis Lomas zijn de personal trainers bij Sportclub Match. Samen vormen zij een sportdeskundig team (Match Personal Training) en hebben veel ervaring op verschillende gebieden zoals bijvoorbeeld voeding, performance training, revalidatie training en transformaties. Zij zorgen voor een logische opbouw van jou training en voedingsschema, zodat jouw lichaam veilig kan wennen aan de belastingen tijdens de trainingen. Uiteindelijk zal je merken dat je niet alleen fysiek, maar ook mentaal sterker wordt. De trainers zorgen er ook voor dat je gemotiveerd blijft zodat plezier naar de trainingen blijft komen.

Shen de Leon

Luis Lomas

Personal Coach Paketten: Er zijn 3 pakketten die wij aanbieden: een Singlepack , Matchpack, SOS30 Fatloss progamma

Singlepack:

• 4 of 8 Personal Coach sessies van 30 minuten of 1 uur
    • Voedingsadvies
    • Trainingsschema
    • Mogelijkheid tot dagelijks contact met de Personal Coach

Matchpack:

• 4 Personal Coach sessies van 1 uur voor twee personen
    • Voedingsadvies
    • Trainingsschema
    • Mogelijkheid tot dagelijks contact met de Personal Coach

SOS30 Fatloss programma:

SOS30, STRAK OP het STRAND in 30 dagen.
    We horen je al denken, NO WAY dat ik over 30 dagen strak op het strand lig. Afhankelijk hoe je aan dit programma begint is natuurlijk van invloed. SOS30 is een trainingsprogramma waarbij de primaire doelstelling ‘vetverbranding’ is. Makkelijker gezegd: zoveel mogelijk vet verbranden in 30 dagen!
    Belangrijk om te weten is dat je niet alleen maar vet verbrand door te trainen. In combinatie met een passend voedingsschema, die je uiteraard ook van ons krijgt, zorg je er namelijk voor dat jouw stofwisseling veel sneller gaat werken, waardoor je uiteindelijk ook vet verbrand op de momenten dat je niet traint. De zogehete “after burn” Hoe goed klinkt dat in de oren? Vet verbranden terwijl je NIET aan het trainen bent!

©   C o p y r i g h t   -   S p o r t c l u b   M a t c h    &    E e t c a f é   T h i j s   |    A m s t e r d a m