Herfsttoernooi 3 november 2024

Beste/dear squashers,

Match organiseert het Match squash herfsttoernooi begin november

Datum: Zondag 3 nov van 14.00 – 17.30. Alle SBN-niveaus

Locatie: Sint Gilleshof 5. Amsterdam
Categorieën: heren en dames gemengd

English? Click top right on the flag

Menno en Bert van Teeseling zullen zorgen voor een goed gestructureerd toernooischema zodat er lekker vaak gespeeld zal worden op eigen niveau. De keuken van Eetcafé Thijs is uiteraard geopend, je kan vol energie blijven tijdens het toernooi.

Indien de beschikbaarheid van Sebastiaan het toelaat, zal de winnaar een potje tegen Sebastiaan spelen en wordt er een exhibition game gespeeld door Sebastiaan Hofman en ….?

Schrijf je in voor 27 oktober via het formulier onderin. We hebben een max van 28 deelnemers. Wacht niet te lang met inschrijven want vol=vol. De inschrijfkosten bedragen € 12,50, te betalen op de dag van het toernooi. Wie zin heeft kan na het toernooi tegen gereduceerd tarief blijven eten. Vlees- of vegagerecht met sla en friet € 13,50.

We kijken ernaar uit samen een sportieve en gezellige middag te beleven. Als je vragen hebt of meer informatie nodig hebt, neem dan gerust contact met ons op via onze contactgegevens.

Ps. Annuleren? Laat het ons op tijd weten ivm de wedstrijdschema’s.

Leuk als je erbij bent!

Sportieve groeten,

Team Match

Match squash herfsttoernooi. Schrijf je hier in.