Baan 7 huren voor sportieve activiteiten.

Huur onze multifunctionele ruimte

Te huur: Multifunctionele ruimte (squashbaan) voor diverse activiteiten – slechts €16,- per uur!

Op zoek naar een flexibele en betaalbare ruimte voor je repetities, workshops of groepslessen? Onze ruime squashbaan, omgetoverd tot een multifunctionele zaal, is perfect voor uiteenlopende activiteiten! De ruimte is te huur vanaf een uur, daarna per 15 min. Sportclub Match bevindt zich in de wijk Nieuw Sloten in Amsterdam Nieuw West.
Goed bereikbaar met het OV (tramlijn 2). Met de auto kan je 90 min gratis parkeren in de blauwe zone

• Faciliteiten: Spiegels, matjes en kleedkamers met kluisjes en douches aanwezig.
    Muziek via blue tooth.
  • Houten vloer: Ideaal voor danslessen, yoga-, zumba- of andere groepslessen
  • Afmetingen: 9,75 x 6,40 meter, hoogte 6 meter
  • Capaciteit: Maximaal 20 personen
  • Beschikbaarheid: Elke dag van 9:00 tot 17:00 uur. Zaterdag en zondag ook s’avonds 17:00 tot 22:00 uur
  • Extra:  Gezellig horeca

Een veelzijdige ruimte voor diverse sportieve activiteiten.
Vul het contactformulier in en krijg direct een reactie over de beschikbaarheid.

Meer info over de beschikbaarheid? Vul onderstaand formulier in: