55+ fitness.

Senioren Fitness Sportclub Match

Fitter worden!

Genieten van het sporten in een gezellige omgeving

Senioren fitness bij Sportclub Match in Nieuw Sloten is laagdrempelig en bedoeld voor mensen van 55 plus. Onder begeleiding van onze fitness- en personal trainer Luis Lomas gaat u verantwoord bewegen en zal u merken dat u  al snel soepeler en fitter wordt. Het doel is om te werken aan een gezond lichaam en te genieten van het sporten. Tijdens de les zijn er geen andere bezoekers in de fitnesszaal. Het is een leuke groepsles waarin alle aspecten voorkomen die het lichaam nodig heeft om fit en vitaal te blijven. De les wordt twee keer per week gegeven en duurt 60 min met de warming up en cooling down. Max 10 personen dus geen grote groepen en geen moeilijke oefeningen.

Senioren Fitness

Tijdens de lessen doen we specifieke en functionele oefeningen die uw dagelijks functioneren kunnen onderhouden en verbeteren. We trainen alle facetten van bewegen; kracht, uithouding, balans en coördinatie

Een training duurt één uur; daarna kunt u lekker genieten van een kopje koffie of thee in ons Eetcafe Thijs

Lestijden

Dinsdagmorgen van 10:00 – 11:00. Per 7 feb 2023 gaat we van start. Bij genoeg animo zal er ook een les op de vrijdagmorgen aangeboden worden.

Kosten

Maandelijks betaalt u €30,-  voor 1 keer per week trainen onder professionele begeleiding. Dat is inclusief een kopje koffie of thee na de training. Of betaal €25,- zonder het kopje koffie.

Wilt u vaker komen trainen zonder begeleiding? Neem dan een maandabonnement onbeperkt voor €28,-. Seniorenfitness kost dan nog maar €20,-

Het abonnement is maandelijks opzegbaar.

Moet u rondkomen van een kleine portemonnee. Vraag naar de mogelijkheden. De stadspas is er één van.

Klik hier en vul ons contactformulier in

Een training duurt één uur, daarna kunt u lekker genieten van een bakje koffie of thee in Eetcafe Thijs.

Zie ook: Squashen AmsterdamSportief bedrijfsuitjeVerjaardagSquashlessenSquashbaan reserverenFeestjeVergaderenPrijzen squashKinderfeestje – Senioren fitness  Strongzumba Personal training